Wednesday, December 29, 2010

~im in ♥ with someone~


Oh my JIMMY CHOO!!!!what hppent to me?seriosly im realy2 fall in love right now!don like's this feeling,so hate it!huhuhhu....sb aku bertepuk seblah tgn..si dia x tau pun yg aku ska kat dya...kmi mmg rapt gila!boleh d ktakan tiap2 mlm kmi lpk togethr,tapi dya x tau pon aku ska kat dya.huaa..xska2!!!!kalo aku trus trang,mmg kna rjct la kot n rltion kami pun msti akn longgaq!n ttba aku baik la nk ejus dya 4 my sis..adoyai...camna nih?
aku btul2 x thn prsaan mcm nih.sakit,geram,hummm.... beb....kalo ang tau aku ska kat ang,ang msti x nak kan?sb aku x smpurna like gurl2 yg ang ska tgok..aku lain...hummm..n aku x nk khlngan prshbatan kta...
Biarkan aku jatuh cinta
Pesona ku pada pandangan
Saat kita jumpa
Biarkan aku 'kan mencoba
Tak perduli kau berkata
'Tuk mau atau tidak

Babe will u accept me if i tell u that im in love with u???

No comments:

Post a Comment