Tuesday, December 7, 2010

Guy's

L E  L A K I

......huh...kadang-kadang rasa cam funny hidup nih....aku tau,aku x baik pon n ska pkai macam sexy2 sgt..tp that's me..n u all hve to respct my dcssion..so...lelaki....apa yang nak habaq kat sini...memang kalo ampa tgok pmpuan tu sxy ckit mmg bleh d ajak ke katil ka?ha?dan satu lagi...y x bleh ajk kwan elok2 ka...????huh!so sick la!pastu bla da jnji mcam2...da dpt sdp..ko tggl ja an....pompuan..mmg mudah ditipu dan tertipu oleh sang lelaki!!!mmg vavi ah!!!aku tau la msti seseorang tu nak cri yag cute...manis...suci ja nmpk...hello guys..not evrbdy in this world perfect la.u guy's so mean....aku mintak maaf la kalo da spa2 yg bca ni trsa...tp mmg ini apa yg aku lalui...n to all gurlz yg pnah merasai cinta...n have a good bf...may god bless u all...n i respect kpda gurl2 yg x cntek tp dpt guys yg mmg dpt trima drinya seadanya.....

x0x0
aku memang pangai kasaq,tapi hati aku baik,aku mmg jahat tapi aku try berubah
brikan ku peluang untuk merasa apa itu 

C I N T A

2 comments: