Wednesday, November 24, 2010

Don't take them from me...


Hari ni..perang keluarga aku bermula lagi..kali ni mak aku betul-betul naik angin..adikaku mmg kepala hangin sangat..saling tak tumpah pangai mak...abah tak cakap byk..sb dia tau ank dia da bsaq2..mak mmg trllu rsau..sllu pkiaq bkn2..n trutama jiran-jiran yg macm apa lg pngai...tlg la jgn bg mak aku ni dgq ampa dok hasut2..jga ank sndri!mak aku dri dlu ska dgq ckp kwn2 yg x pnh bt mak aku cam kwn.yg tau nak mai mnymbg..mngmpat ank2 org...
tolong la mkcik2..
ampapun pnah rsa alam mda kan..skung dunia lain..
bkn x nk dgq ckp mak..cara mak jga kmi skit sgt..
tpi aku ttp syg mak..
apa pun yg brlku..kita tetap K E L U A R G A
mak...akak kan bt yg trbaik tuk tbus kslpn akk yg lps..
insyallah..
Ya Allah
kau lindungilah aku dan keluargaku dari hasutan syaitan-syaitan
dan kuatkanlah iman kami..
amin...


No comments:

Post a Comment